2010. január 17., vasárnap

2. PIF játékom !!


Orsina elindította a saját PIF játékát,és én voltam olyan bátor,hogy jelentkezzek,és ismét belevágjak,elindítsam a 2. PIF játékomat :-))
De jelentkeztem még Zsuu-nál és Méri-nél is a játékra!
Tehát a szabályok:
1.Bárki játszhat akinek blogja van.
2.Az első 3 kommentelő ajándékot fog kapni tőlem,igyekszem mindenkinek a kedvére valót készíteni :-) Az ajándékokat 365 napon belül el fogom juttatni a nyertesnek,de nem szeretnék ilyen sokáig váratni senkit sem :D
3.A játékra jelentkezőknek is vállalni kell,hogy kiteszik a blogukba a felhívást,és teljesítik a feltételeket!!!
Szeretettel várom a jelentkezőket!!!
Tudom nem mindjárt egy játékkal kellet volna indítani az évet,de ígérem lesz gyöngy is nemsokára :-)
Tehát akiket majd meglepek :-) :
  1. Méri
  2. Anami
  3. Dzsu

Megvan mind a 3 jelentkezőm :-))

8 megjegyzés:

  1. Szia! Mivel meghirdetted a játékot máris,igyekszem az ajándékot mihamarabb elkészíteni.Légyszíves a pontos nevedet és címedet elküldeni nekem mailben, hogy tudjam postázni ha elkészült! negelem@freemail.hu Köszi szia Méri

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék nálad is jelentkezni a játékra! :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök Méri,hogy jelentkeztél,és remélem tudok majd olyat készíteni neked,ami elnyeri tetszésed :-) !!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  5. Anami,köszi,hogy jelentkeztél :-))

    VálaszTörlés
  6. Szia Hajnal!

    Jól láttam, hogy még beférnék a 3. befutó helyre, hát akkor szeretnék jelentkezni a Te játékodra. Hűűűű ha sikerül én vagyok a 3.nálad és nálam is megvan a 3 jelentkező:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Dzsu,örülök,hogy jelentkeztél,és igen,te vagy a 3.!!! :-) Gratulálok!!
    Bocs,hogy csak most vettem észre :D

    VálaszTörlés
  8. Szia Hajni!

    Nekem is megérkezett az ajándékod, nagyon szépen köszönöm:)
    Hétfő esti meglepetésként itt mosolygott rám a borítékod:)))))

    Ciao, Julcsi

    VálaszTörlés